måndag 21 juli 2014

Jaquelin Nightlord

Här är jag! 
Jag heter Jaquelin Nightlord och är 17 år. 
Jag har 15 hästar och bor i Jarlaheim. 
Jag är med i en underbar klubb som heter Pink Bullets och alla är så himla snälla! världens bästa klubb!
Såhär ser jag ut ungefär hela tiden. Byter nästan aldrig frisyr då jag trivs i denna bäst!

Såhär såg jag ut för lääänge sen, kanske ett år sen. mycket förändras ^^.
---------

Jag har endast bott i Moorland och nu i Jorvik Stallet. Det är bara för att jag personligen inte gillar förändringar, så jag har alltid haft där jag känner mig hemma :).

Random fakta
Jag spenderar inte mycket pengar på saker som inte gör mig snabb haha.
Jag kanske bara har levlat en häst på alla banorna kanske 4-5 gånger, jag gör nästan aldrig alla banorna när jag levlar en häst menar jag då.
Jag är blyg.
Jag är rädd för hästar i verkliga livet men jag önska att jag inte var det för dom är så fina och så ståtliga, så det är därför jag spelar hästspel för det är nog det närmaste jag kommer komma till när det gäller att rida på hästar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar