måndag 21 juli 2014

CatCloud ❤

CatCloud
Laban
Arab
(bilder)

Åh, älskade älskade Laban.
Denna hästen betyder verkligen jätte mycket för mig.
CatClod är dedikerad till min bästa vän Laban, som idag ej finns.
Han var en katt, världens speciellaste och bästa katt någonsin.
Vi hade världens starkaste band i hela universum.
Jag visste att han behövde hjälp, han visste att jag behövde hjälp.
Vi tog hand om varandra, vi låg och gosade varje dag i min säng.
Han kom och la sig i min famn och tittade djupt in i mina ögon och jag visste att han sa att han älskar mig, varje kväll, varje dag.
Vi var fastbundna med varandra, vi var okrossbara tillsammans.
Vi var 1.
Vi var starka.

Detta är inte bara en vanlig vänskap som dom flesta bara känner med sin katt, detta var mer.
Ni kan ju kolla på Lil Bub, dom är exakt likadana som mig och laban.
Laban gillade bara mig för jag hade ingenting emot honom och han visste hur mycket jag älskade/älskar honom.
Det var bara starkare en en vanlig vänskap.

Det har minst gått 5-6 månader sen han avled och jag kan fortfarande gråta jätte mycket bara utav att tänka på honom.
jag har aldrig känt såhär starka ledsna känslor i hela mitt liv.

Kommer aldrig hitta en lika fin själ som honom.

Min älskade älskade Laban 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar